söndag 21 september 2008

Hundvakt

Goa grannar är i Gränna denna helg och då passade de på att lämpa över deras valp i vår ägo. Hans biologiska namn är Rufus, men vi kallar honom Frasse-Basse. Frasse har som alla valpar ett par vingmuttrar lösa - jagar allt han ser, springer, äter, krockar med diken och stolpar och sover dessemellan.



Hemskt skönt att vara träningsfri för det blir riktigt många fina promenader istället. Knät är fortfarande väldigt svullet så jag siktar in mig på ett första träningspass på torsdag. Det är de dagar som jag värdar på Friskis. I bästa fall en liten genomkörare på onsdagen, för jag skall sitta på utbildning med jobbet (kommunikationsträning: hugaligen, få stå framför kamera igen och se sig själv...) hela torsdagen.

Undrar just om Grannarna får med sig någon polkagris hem?

2 kommentarer:

Vida sa...

Det får de alldeles säkert, det är gott om polkagrisar i Gränna :)

Tack för snälla och kloka ord på min blogg!

Vida

Micha sa...

Åh vad söt liten...