söndag 10 januari 2010

Ryssfys da-da-da

För det första:
Cirkelfyspasset igår, som inte var jobbigt... jag vaknade med världens träningsvärk idag. Magen framför allt. Så nu är ju frågan om jag kan med och erkänna detta för instruktörerna? Over my dead body!

Och så fick jag hålla i ryssfysen idag på kickboxningen. Fick dela upp den i två delar, en som avslutning på uppvärmningen och resten drog vi på sluttampen av passet. Fast den utlovade, medhavda stereon kom tydligen inte fram till idag utan kommer till tisdagen. Det gör inget. Jag har slipat lite till på musiken, så...
Och jag blev imponerad av mina träningskompisar. INGEN spydde. Så jag kan med gott samvete skruva lite till. Någon gång skall ju spyhinken komma till pass.

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Jag hade int4e heller erkänt...:)

Jonna sa...

Kul att du leder så mycket pass!

Andrej sa...

Huskatt: Nej. Hellre dör jag.
Fartfylld: Ja. Bättre at leda pass än att köra själv.