onsdag 30 december 2009

Hugaligen

Gårdagen slutade med Jim Carrey´s "Yes Man". Samt någon plötslig feberfrossa. Nog för att jag var på McD med Sofia - men det här är ju löjligt. Lade mig vid midnatt och bara skakade och hackade tänder som värsta bävern.
Vaknar idag och är feberfri och pigg. Vad f-n hände?

Testar med viss tveksamhet fyspasset på Ironman Majorna Kickboxning ändå. Jag tar med mig en kamera så har jag en ursäkt att gå ifrån ifall jag skulle få frossa igen. Eller om det mot förmodan skulle vara ett för tufft pass. (HA!) Och ja, jag har laddat kameran med nytt minneskort (2GB). Och ja, det kommer bilder.

3 kommentarer:

Jonna sa...

Hur var det med det där rådet till mig, ta en extra vilodag? Haha, själv då? Gott Nytt År!

Huskatt sa...

Bilder låter kul !
Och kanske ska du låta bli fet och flottig mat?

Andrej sa...

Fartfylld: Man blir aldrig profet i sitt egna hemland, som någon vis människa sa.
Huskatt: Ja. Nu får det vara nog med skitmat. Banne mig.