måndag 24 augusti 2009

Premiär över förväntan

Jag premiärade som värd för Pia på medelpasset idag. Det gick hyfsat bra, trots att vi inte var riktigt samspelta. Men nu så vet jag vad hon vill ha, så nu skall det inte vara några konstigheter. Kul pass var det hursomhelst. Inte jättejobbigt, men väldigt varierat och roiliga rörelser. Gäller att ha tungan rätt i mun, om man säger så.
Cirkelfysen gick också bra. Lite enklare och mindre jobbigt än jag föreställde mig. Jag kan dra på bra mycket mer nästa måndag, den saken är säker. Och helt klart: Crossfit har gett mig hyfsat flås när det gäller styrkeövningar. Milt sagt.
Imorgon blir det skivstångspasset.

Till sist:
-Vad sa snigeln när han satt på sköldpaddan?
-???????
-Oooo-iiiiiii, vad fort det går!

(Skämtet från Madde-grannen. Snacka om att man inte har tråkigt hemma)

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Vad roligt! Och första passet kan ju alltid vara lite struligt innan man känner varandra :)

Marica sa...

Vad skönt att känna att man har hyfsat flås. Nya pass ger mer träningsmotivation också.

Andrej sa...

Huskatt: Ja, precis som med... eh... ja.
Pain...: Jag är nöjd med nuvarande form. Absolut. Träning ger något, fast det går långsamt. Jättehärligt!