torsdag 2 april 2009

"Tjöt får en på gött humör""

Torsdag = skivstångsvärd på F&S. Lika roligt som alltid. Kommer dit lite håglös, med stela knän och full av syrebrist. Sedan kommer några andra funkisar som har parallelpasset. Lite "tjöt", lite "sköj" och humöret och orken kommer tillbaka.
Samma rekordvikter som förra gången, men det gick oerhört mycket lättare denna gång. Förvånansvärt lätt faktiskt. Det är främst axlarna som segar, mycket beroende på bänkpressen tror jag. Men det känns verkligen inte omöjligt att lägga på lite till. Blir så nästa torsdag.

4 kommentarer:

Snorkkis sa...

Härlig känsla detdär när man känner förbättringen!

Andrej sa...

Snorkfröken: Det går framåt. Jag tror det var en mental spärr jag hade med vikterna.

Mamma Melissa sa...

Heja, heja!

Min man har också haft en liten formsvacka (mentalt eller fysiskt är inte fastställt ännu;.) men nu verkar det släppa lite;.)

Hoppas det släpper mer och mer och mer för dig också!:.))

Andrej sa...

MM: Jodå. Visst släpper det. Allrahelst denna vecka då jag har semester.