söndag 30 november 2008

Advent

Jag har spanat lite på andra bloggar innan jag sätter mig för att skriva själv. Fegt? Kanske. Men frågan är om det gjorde skillnad. Titta bara på min överskrift. Advent. Otroligt originellt!

Jag vill egentligen skriva om min PM men jag känner att det börjar bli lite tjatigt. Så jag skulle lägga upp ett par bilder från det pyssel som vi höll på med idag; snögubbar, tomtar, kälkar, vinterlandskap och annat som du kan göra med lim, tygbollar och piprensare:




Träningen var helt okej. Såg en väldigt rolig checklista hos Magda Gad. Vill väl inte kopiera den fullt ur men lite så blir det efter varje träning. Näsor, smalben, underarmar, lår och magen brukar vara det som får "stryk". Vi pekar varandra och skrattar med varandra. Idag var det mycket stryk på underarmarna: mycket olika boxningskombinationer med efterföljande sparkar tar hårt, särskilt om du står och dagdrömmer och inte riktigt hänger med.
Känner dock att jag fortfarande har svårt med flåset. Inte alls som innan kalibreringen av PM´ern men ändå. Kan det vara så att konditionen gått ner sedan sommarens löppass? Jag skall testa med att lägga in ett pass i veckan på löpbandet. Så får vi se.

Kommer hem till dukad middag, vilket får anses vara en lyx - mmmmmm... fläskfilé med ris och stekta champinjoner. Iskallt vatten att dricka. Sedan en kopp kaffe och sängläge eftersom jag fick med mig en tidning hem. Härligt.

Trevlig advent på er allihop och hoppas ni får en härlig vecka!

2 kommentarer:

Vida sa...

Tack detsamma!

Marica sa...

Önskar ibland att jag var mera av en pysslare men jag är så INTE en pysslare , tyvärr. Men det är trevligt att titta på andras pyssel.