onsdag 26 maj 2010

Hälsa

Det är en skön känsla att checka av saker som skall göras. Nu är läkarundersökningen klar och jag har skickat in denna tillsammans med passfoto och kvitto på betald avgift till Stockholm. Express naturligtvis och med bifogat svarskuvert. Nu är det bara att hålla tummarna att tävlingsboken kommer fram innan nästa fredag.
Imorgon bär det av till Stenungsund för att skaffa ID-kort. Då kan jag beställa tävlingslicens till sonen och DÅ är vi nästan i hamn.

Dessutom börjar rörelserna ta form i huvudet till söndagens testpass. Lite iallafall. Jag har bränt av låtarna på en cd som går i bilen och i mp3:n så ofta det finns tillfälle. Sonen tycker det är LITE pinsamt när pappa plötsligt tar några utfallssteg mitt i en promenad. Hehe.

4 kommentarer:

Huskatt sa...

Flitig du har varit !
Ska bli spännande att se bilder/film sen :) För det blir det väl?!
Och passet, liiite pinsam får man vara som förälder.

Tove sa...

Alla föräldrar är pinsamma, det ingår i konceptet;)

Föll för grupptrycket i bilen på väg till Oslo och ringde in till P3den 21 och kom "dessvärre" fram.....:)

Vida sa...

Som svar på din kommentar hos mig så har du sååå rätt..

Det är ett privilegium man får ha som förälder.. att vara lite lagom pinsam :)

Marica sa...

vi sysslar lite med samma sak just nu , planerar pass och musik :)