tisdag 14 juli 2009

Ont i halsen...

....vaknade jag med idag. En bonus för allt sockerintag och slarv med maten antagligen. Idag hade jag siktat in mig på kickboxningen inne i Göteborg, men till slut gav jag upp tanken. Känner mig inte i den formen att jag stället upp på mördarpass.
Så det blev Friskis på medelnivå på Skarpe Nord. Utomhus, soligt, lagom lätt och allmänt småputtrigt. Inte vad jag ville ha idag egentligen, men man tager vad man haver. Och så har jag för en gång skull lyssnat på kroppen.

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Lyssna på kroppen brukar vara en bra ide. Du kan ta ett värsting pass om några dagar :)

Snorkkis sa...

Ja det är smart att lyssna på kroppen. Lättare att få en snabb återhämtning då, och kanske lyckas blåsa bort halsontet?

Andrej sa...

Huskatt: Någon gång skall jag ju bli klokare. Undrar om det har med födelsedagar att göra?
Snorkfröken: Det var tanken. Antingen blåser det över eller så bryter det ut. Det blev ingetdera. Fortfarande ont i halsen utan feber. :-(