söndag 1 mars 2009

Sammanställning av vecka 10

Träningsmässigt en bra vecka. Dessutom första veckan av sträckträningen, så jag vet inte om jag omedvetet hållit tillbaka lite. Men sammanställer jag blir det så här:
Måndag: Medelpass Friskis - 1 timme
Tisdag: Kickboxning - 1,5 timmar
Onsdag: Ki Box på Friskis - 1 timme 15 minuter
Torsdag: Skivstång Friskis - 1 timme
Fredag: Löpning 5 km (nära-döden-upplevelse) - ca 35 minuter
Lördag: Crosstrainer + stretch - 45 minuter
Söndag: Kickboxning 1,5 timmar + Skivstång Friskis - 1 timme

Totalt antal träningstimmar = 8 timmar och 35 minuter. Helt okej, tycker jag. Kicboxningen var brutal i tisdags, riktigt jobbig men väldigt lätt på söndagen. Skivstången var det rekordvikter på, så där tog jag ut mig totalt. Ki Box var sisådär, eftersom jag inte varit med på passet tidigare. Löpningen var ju en nära-döden-upplevelse, men nu vet jag lite bättre hur det fungerar. Blir säkert bättre till nästa gång.

Godnatt!

2 kommentarer:

Snorkfröken S sa...

Ingen dålig vecka! Snyggt jobbat! Jag trodde förresten att det var längre sen du fick pacemakern inlagd. Är den något hinder för din träning?

Andrej sa...

Absolut inte. Precis tvärtom. Utan den hade jag aldrig fixat träningen. Möjligen cyklingen tof jobbet. På sin höjd alltså.