torsdag 18 september 2008

Oj då!

Nu har jag kört på rätt hårt med träningen en tid.
Känt mig seg sista passen. Fick reda på att jag fått en infektion=penicillinkur på tio dagar. Samtidigt med en svag förkylning i kroppen. Och en fin fläskläpp i samband med kickboxningen i tisdags - vilket gladde mina arbetskamrater väldigt, för de trodde att jag hade försökt sätta ner foten hemma (haha). Det som faktiskt hände var att en träningskompis missade sin spark och träffade mig istället för mitzan.
Och nu svullnade mina knän upp. Massor med vatten i dem och det gör ont. Var ändå med och värdadeskivstången idag (med lätta knäböj) och har faktiskt lyckats cykla till jobbet ändå.
Får se vad som händer till imorgon men det känns som ett läge för en kortare träningspaus, zonsalva och lite allmän vila.
Kanske skall ge mig på plankan igen. 4:30 i helgen????

2 kommentarer:

Anne sa...

...grannens nya frånvaro och ditt tillstånd innebär att det finns massa tid för småbak...
Ser fram emot en söndagsfika med goda grannar..;)

Andrej sa...

Jaja. Får se om jag fixar detta i helgen nu när jag blivit så dålig. Kan man beställa en polkagris till barnen?