tisdag 18 oktober 2011

Från seeeeeg till - kapaow!

Det är verkligen underligt.

Från att ha varit närmast deppad, vemodig, nedstämd och fruktansvärt trött på allt - jag funderade faktiskt på att skita i kickboxningen ända fram tills jag steg ur bilen utanför träningen, så vänder det på en femöring.
Full av energi, urstark, toppenkondis och jag kör en hyfsad tuff uppvärmning med gänget. Jag är pigg och pedagogisk med nybörjarna, lite fyrkantig i sparringen men verkligen med full fart framåt, urstark (igen) i fysen... ja, allt bara flöt på.

Hur kan DET vara möjligt? Jag börjar nästan misstänka att jag är schizofren.

4 kommentarer:

Suzan sa...

hahaha :p

Jonna sa...

Bra löpbandpass!

Och det där händer ju all the time i samband med träning! Innan är man zombie. Under/efter blir man förbytt till piggast i stan!

BoelMaria sa...

Bara att njuta!

Susanne sa...

Energi är bra :D