torsdag 4 augusti 2011

Första slaget

Nu äntligen.
Hur länge har jag väntat på detta? Två år, tror jag.
Idag började jag snickra på första delen av Friskis&Svettis Ki-Boxpass. Jag kör detta som ett test, tillsammans med en erfaren ledare (Pernilla) och vi har delar upp passet så att jag kör uppvärmningen och hon kör resten av passet. Främst för att det är den delen jag har svårast för och behöver träna mest på - tillsammans med en ledare.
Kanonupplägg. Och det känns verkligen hur bra som helst - utom att det tar tid, då. Tragglade de första 3 minuterna i 90 minuter innan det kändes bra!
Värre än en filminspelning, ju!

2 kommentarer:

Jonna sa...

40 kg på skivstångsjympa, galet!!!

Och ja, kom igen, gå till expertis nu så att du får ordning på det där!

Utejympan var skitkul, ett toppenpass !

Vida sa...

Blir så glad för att du verkligen sprider träning på ett så positivt sätt både till de som läser hos dig och de som möter dig i träningslokalen.. beundrar din envishet och din vilja att förbättras.

Kramen från Liv