måndag 18 juli 2011

Inspiration II

Nu är foten mer eller mindre okej.
Jag körde ett skivstångspass igår, så att mjölksyran gav mig spyvarningar - och joggade lite, lite grann efteråt (400 meter). Visst. Foten är inte helt 100%, men det börjar arta sig och jag tror den håller bra om jag lindar den hårt.
Så under tiden samlar jag inspiration.

Bland annat härifrån:


Jag längtar till onsdag och Göteborgs kickboxning. Jag börjar med teknikpasset för sparringen... nä, så roligt skall de inte få ha med mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Ryssen, länge sedan.
Hoppas allt är bra med dig.

Blir bra sugen på att börja köra igen när man ser sådana klipp...

Ha d gött!

Tony

Jonna sa...

Ta det lugnt nu hörru! Stärk upp foten först och främst, kanske med rehab-fotövningar, inte med tunga skivstångslyft och löpning som belastar foten massor! Kram pårej!