söndag 27 februari 2011

Bra tider och en brutalknock

En kort sammanfattning av gårdagen:
Postklassikern:
Halkan måste ha hjälpt till lite i stavgången igår för jag valsade runt de tio km på 82 minuter. Visserligen småjoggade jag i vissa uppförsbackar men visst blev jag nöjd med tiden. Det bådar onekligen gott inför löpningen i april/maj, då andra etappen av postklassikern avverkas. Jag vågar nog satsa på en tid under timmen iallafall!

The Zone FC:
Vi (jag, sonen och hans kusin) såg den värsta knocken i mitt liv: Hanna Silléns match tog slut efter 8 (åtta!) sekunder. På den tiden hann Sheila Gaff knocka henne med en krok, och få in fyra hammarslag på golvet innan domaren lyckades vräka henne därifrån. Jösses.
Åtta sekunder!!

6 kommentarer:

Suzan sa...

nice!

fartfylld! sa...

wihooooooooo! Grattis! Men blev det stavgång istället för skidåkning?

Hoppas ni hade en kul kväll sen!

Andrej sa...

Suzan: Nice, fast min krpp säger AJ
Fartfylld: Jepp. Ruttna spår så vi fick stava utan skidor. Men det var kul, det också.

Huskatt sa...

Shit ! Det hade jag velat sett!

Andrej sa...

Huskatt: Nja. Det såg riktigt otäckt ut. Kommenteras lite här och där på olika sajter redan. Jag tycker att Gaff slog lite väl mycket.

Joanna sa...

Vill du bli dagens blogg?
Passa på att gå in och anmäl dig!

De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)

eller kanske Följa varann på bloglovin?
Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)