söndag 27 februari 2011

Bra tider och en brutalknock

En kort sammanfattning av gårdagen:
Postklassikern:
Halkan måste ha hjälpt till lite i stavgången igår för jag valsade runt de tio km på 82 minuter. Visserligen småjoggade jag i vissa uppförsbackar men visst blev jag nöjd med tiden. Det bådar onekligen gott inför löpningen i april/maj, då andra etappen av postklassikern avverkas. Jag vågar nog satsa på en tid under timmen iallafall!

The Zone FC:
Vi (jag, sonen och hans kusin) såg den värsta knocken i mitt liv: Hanna Silléns match tog slut efter 8 (åtta!) sekunder. På den tiden hann Sheila Gaff knocka henne med en krok, och få in fyra hammarslag på golvet innan domaren lyckades vräka henne därifrån. Jösses.
Åtta sekunder!!

4 kommentarer:

Jonna sa...

wihooooooooo! Grattis! Men blev det stavgång istället för skidåkning?

Hoppas ni hade en kul kväll sen!

Andrej sa...

Suzan: Nice, fast min krpp säger AJ
Fartfylld: Jepp. Ruttna spår så vi fick stava utan skidor. Men det var kul, det också.

Huskatt sa...

Shit ! Det hade jag velat sett!

Andrej sa...

Huskatt: Nja. Det såg riktigt otäckt ut. Kommenteras lite här och där på olika sajter redan. Jag tycker att Gaff slog lite väl mycket.