fredag 4 september 2009

Innovativ fredag

Jag var i torsdags totalt slutkörd. Jag skall lyssna på kroppen och själen, så.... jag tog en semesterdag idag. Kan man ha en bättre dag att smyga in en semester på?
Fast jag fyllde förstås dagen med andra aktiviteter än ovanstående varelse. Gymet imorse: Snorkfröken skrev om Olgor; intervalllöpning: 4-3-2-1-2-3-4 minuters "snabb" löpning med 1 minuts jogg emellan. Vädret var INTE vackert så jag tog löpbandet i besittning istället. Med roddmaskin tog det en timme ungefär. Och nu blir det sunkiga jympasalen och TKD. Härligt med lite nya tekniker. Bara det inte blir TUL, för då går jag hem.

4 kommentarer:

Snorkkis sa...

Gillade du din dejt med Olga? Du får låna henne så mycket du vill :)

Vilken rolig bild! Den tänker jag imittera ikväll - fast kanske lite annat snacks än chips o öl!

Andrej sa...

Snorkfröken: Mycket bra. Tog slut till sista 4-minutaren, men jag skall ta det lite lugnare på mellanjoggningen. Och inte lägga in "Hill"-programmet på löpmaskinen. Det blir fler dejter med Olga.

Huskatt sa...

Vad är TUL?

Andrej sa...

Huskatt: OOppps. Sorry. Mönster, ungefär som karatens "Kata". Skitsvårt!