tisdag 10 mars 2009

Utförsbacke

Känns som om mitt flyt har vänt lite. Visserligen har rationaliseringsprojektet fått en bra start på jobbet, med två grupper som jobbar självständigt och är självgående men hälsan är ju lite vacklande:
Urinvägsinfektion kunde man inte konstatera på VC - men de skickade provet för odling till Stockholm. Det gjorde man sist också. Ont i halsen har jag fortfarande men läkaren kunde inte se något - så det är väl bara inbillning?
På kickboxningen körde vi grappling - med konsekvenser. Råkade få en finger eller om det var en nagel i ögat vilket kändes rätt mycket. Vänsterögat är rätt suddigt. Ingen bra förutsättning när vi gick över till sparring. Såg varken hookar eller sparkar som kom från vänster, så vi kan väl kalla det smärtträning. Missbedömde dessutom en spark så att benet vek sig, vilket gjorde lite ont i knät. Kom upp på fyra. Eller om det var åtta.
Nåja! Jag har ju överlevt dagen. Kan sitta och blogga. Bilen gick igenom förbesiktningen.
Tror jag tar en time-out imorgon och kör ett spinnpass istf Ki Box. Känner inte riktigt för närkontakt just nu.
Godnatt och sov gott alla vänner.

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Det glädjer mig att ni ahr sån tilltro till oss i Stockholm! ;o)

Vida sa...

Du måste ju vara rädd om dig också...
Jag har en överbeskyddande tendens om du missat det...

Kram från Liv

Snorkkis sa...

Nej vad trist... hoppas ditt öga återhämtar sig. Och blåsan också!