torsdag 28 augusti 2008

Skivstänger och fjärrkontroller

Ja!
Där satt den. Första passet för speciellt inbjudna och med mig som värd. Skivstångspass med medryckande musik, snabba rörelser, tunga (nåja, relativt tunga) vikter och en rätt go känsla över hela passet.
Kändes bra efteråt och jag fick både koll på fjärrkontrollen till stereon samt alla vikterna, ben och armar som skulle vridas åt alla håll och kanter.
Vad är det man säger: det som inte dödar mig stärker mig?

Satt och småbläddrade i Friskispressen. En utmaning - att göra "den flygande italienaren" som är ett trick av Paolo Roberto. Ser helt sjukt ut. Han gör detta genom att snabbt kasta sig upp från armhävning, ligga rak i luften, klappa ihop händerna och sedan landa (utan att slå ut tänderna) i armhävningsläge.




Bilder kommer på mig... om jag överlever, alltså.

Men som sagt. Det som inte dödar mig... och en bra olyckfallsfösäkring har jag.

Inga kommentarer: