lördag 3 december 2011

WOW!

Sparringläger!
Jag säger bara: WOW!
Det var det roligaste jag har gjort på väldigt länge. Extas och total utmattning på en och samma gång. Jag bifogar naturligtvis ett par bilder, men som vanligt är det svårt att ta bilder på sig själv- så tyvärr, inga bilder på när jag mosar mina motståndare. Eller tvärtom.
Jag körde ett par ronder mot en stor kille i slutet. Minnesvärt. Jag har ALDRIG blivit svept förut - med en lowkick. Han var... hyfsad duktig killen. Slog och sparkade som en häst. Det spelade ingen roll var slaget tog - jag flög som en vante.
Jag frågade huvudtränaren efter passet vem den killen var.
-"Ingen aning. Han har kört nån månad vad jag vet"
-"Öhhh???"

Senare igen, i omklädningsrummet pratade jag och killen lite. Kört någon månad? Pyttsan!
Han tränade TaeKwon-do när han bodde i Irak. Landslaget, alltså. Opppppsssss!



10 kommentarer:

Suzan sa...

härliga bilder!!

Jonna sa...

Usch att möta en sådan kille :) Du är inte riktigt som alla andra du :)

Jonna sa...

Andrej vart ääääääääääär du? Vi vill ju höra mer om uttagningen till ledarutbildning, mm, mm!

Snorkkis sa...

Gott nytt år! Saknar dig också!!!!!

Elin sa...

Ser skitroligt ut!! :)

MMASWEDEN sa...

Va kul när man får en ny sparringpartner och det visar sig att han är fd europamästare eller liknande :-) Tjusningen med kampsport månne?

BoelMaria sa...

Har du lagt bloggandet på hyllan?! Saknar inläggen...

Huskatt sa...

Shit vad kul!
Och få spö av någon som hör hemma i ett landslag, de kan man ju ta!

Fru Martinsson sa...

Spännande! Har nyss hittat till din blogg och ska kika runt lite!!

Martin sa...

Kul att du skriver om kampsport! Vi försöker samla kampsportsbloggar på http://www.tranakampsport.se/, lägg till din blogg på http://www.tranakampsport.se/laumlgg-till-din-kampsportsblogg.html!