söndag 13 november 2011

Äh....

Zonsalva.
Liniment.
Panodil.
Bita ihop.

Jag var med på träningslägret med Alexander Palma trots allt. Jag missar inte ett sånt läger bara. Och det var en lyckoträff. Det var stenhårt fokus på teknik - framför allt slag och knä, vilket innebar att fokus låg på fotisättningar, kroppsvinklar, teori etc... Att sätta höger fot fem centimeter mer åt höger vid vänsterkrok, att minska höftrörelsen vid knäsparkar etc...

Sammanfattning:
Jag hade ångrat mig om jag suttit bredvid.
Jag lärde mig ofantligt mycket.
Jag träffade 60 helsköna, avslappnade fighters.
Jag fick tillfälle att återigen träna med en av världens bästa tränare.

7 kommentarer:

Snorkkis sa...

Coolt med sådan träning! Men nu återhämtning va?

Andrej sa...

Ja mamma ;-)

Jonna sa...

Ja du gjorde nog rätt som tog chansen! Men nu är det dags för vila/bli frisk/inte skada sig mera! /mamma no 2

Andrej sa...

Tack mamma no 2

Wellnessfight sa...

Låter som du haft en lika bra helg som jag. Nu orkar jag knappt röra på mig utan att bli påmind om allt roligt i helgen :)

Suzan sa...

Tänkte höra om du ska på the f zone i vår?
Jag hade velat gå men har ingen möjlighet, däremot ska jag sälja mitt presentkort på ticnet, så om du ska dit kan du få köpa det. Värde 500:- o du får det för 400:- inkl frakt. Kram!

Suzan sa...

The Zone FC 10 menade jag!