söndag 23 oktober 2011

Lagt pass bakom mig.

Jag och hjärnan har slutit fred. Jag lade intervallpasset bakom mig och hjärnan har lovat att inte luras mer. DET känns bra!

Igår (lördag) var det en heldag på Friskis - genomgång av NFI (Nöjd FunkionärsIndex), ett första spadtag på vår splitternya anläggning (klart 2013) och lite mingel och mys.
Naturligtvis ett träningspass också med två ledare från Göteborg: Funktionell träning var mottot och det var riktigt, riktigt bra. Utfallsteg, höga utfall, låga utfall, armhävningar på Bosuboll, omvända armhävningar (en höll i en skivstång medan den andre skulle häva sig upp), plankor i det oändliga (jag hade kunnat bygga en altan av alla plankor) osv osv... Sedan avslut med dusch och en riktigt god middag. Fråga inte varför jag inte tog några bilder.
Idag är jag stel i kroppen, full med mjölksyra. Och ser fram emot att få använda några av gårdagens övningar på mina kära kickboxare.

Moawhawhaaaa!

4 kommentarer:

BoelMaria sa...

Låter som dina kickboxare får det tufft... ;)

Thomas sa...

Uj uj... jag hukar mig av bara tanken :-)

Andrej sa...

Hehe... fast jag kände att det fick bli på tisdag. Jag var stel som en planka på träningen och jag vill alltid föregå m gott exempel när jag visar sviniga övningar :-)

Jonna sa...

Men åh vad skoj det passet lät! Ge mig ;)