onsdag 30 mars 2011

N-ä-ä-ä!

Jag skrev igår att jag skulle börja demolera högra sida av kroppen, nu när jag skadat den vänstra sidan.
Det blev inte riktigt så. Jag demolerade mitt inre istället, tillsammans med min ekonomi. För när jag skulle backa ut från parkeringen på jobbet, så märker jag inte den stora gröna sopcontainer som står vid parkeringen. Inte förrän det säger "BOINK".
Jag sitter tyst i bilen en liten stund. Kör fram en bit. Går ur bilen. Går runt bilen och tittar försiktigt där bak. Containern hade klarat sig utan en skråma. Det hade inte bilen gjort. En stor ful buckla i plåten. Intryckt kofångare.

*Suck*

PS. På ett sätt höll jag vad jag lovat. Jag demolerade HÖGER sida av bilen. *Stor suck*

5 kommentarer:

MassageLotta sa...

Men fya då....sicken osis!!

Viktkamp sa...

åh vad typiskt =(

Huskatt sa...

Skit. Tråkigt :(

Anne sa...

ursäkta..men tillåt mig småle..hihih..;-)

Hälsa sambon.

Kramizar

Andrej sa...

Bondbruden: Osis? Klantighet!
Viktkamp: Nå´t sånt, ja.
Huskatt: Jepp. Milt sagt.
Anne: Jaja. Skadeglädjen är ju...