måndag 20 december 2010

Förfrågan och svar

Jag tänkte överraska sonen. Jag anmälde honom till Gladius MMA i Göteborg, en s.k. intresseanmälan för MMA. Det verkar vara en hyfsad bra klubb eftersom Whalén, Cheng och grabbarna representerar den.
Svaret kom per mejl. Gränsen är 15 år.
Blä!

Men å andra sidan -
  • frågar man inte, får man ju inga svar.
  • Blyga pojkar får aldrig kyssa vackra flickor.
  • Sikta mot stjärnorna, hamna i grantopparna.
  • Bättre lyssna på den sträng som brast, än att aldrig spänna en båge.
o.s.v.

7 kommentarer:

Jonna sa...

Annars träna på och vänta tills man är 15? Och krossa allt motstånd då! =)

Vilken härligt tuff träningsdag du hade i helgen!

Andrej sa...

fartfylld: Återhämtningen gick otäckt fort. Undrar om jag håller på att komma i form igen??

Suzan sa...

he will be back!!

Andrej sa...

Suzan: and pissed off!

Huskatt sa...

Fast så långt till 15 kan han inte ha, eller?
Han får inte träna om pappa följer med?

Andrej sa...

Huskatt: Nä, han är 14 - och nä, eftersom jag inte fick in honom på Göteborgs Kickboxning så lägger jag energi på annat.

BoelMaria sa...

"Friskt vågat, hälften vunnet" är alltså inte sant... ;)