fredag 22 oktober 2010

Nä-ä-ä!?!

Jag skall hoppa in och vikariera på ett Ki-Boxpass i november (tre ggr) och ledaren tyckte jag skulle vara med och se hur det går till. Som värd skall man visa alla övningar, så det var bra att köra igenom det.
Sonen (som precis återhämtat sig från hjärnskakning och sedan en förkylning) skulle köra Ronin-do som ligger i samma lokal som Friskis.
Halvvägs in i Ki-boxen ser jag honom sitta i soffan utanför salen, lätt uppgiven. Han pekar på sin tå. Han kör en liten pantomim och visar att han bryter något med sina händer.
-"Å-nej" tänker jag.
När mitt pass är klart, står han och väntar.
-"Vad har du gjort?"
-"Jag bröt tån på Ronin-don."

Jaså. Jaha.

5 kommentarer:

Huskatt sa...

AJ ! Bryta tån måste göra ont.
Och vad roligt för dig :D (inte att han bröt tån då alltså utan det andra)
Trevlig helg!

Micha sa...

Nemen stackarn! Snacka om otur! Hoppas tån läker och att förkylningar och hjärnskakningar håller sig borta!!

BoelMaria sa...

Jamen, vilken otur ni verkar ha i din familj just nu!!! Hoppas det vänder nu.

BLACKBELLA ON THE MOVE sa...

Aj va ont!

Vida sa...

Aj, låter inte bra. Hoppas han snart är bättre. Kramar