söndag 10 oktober 2010

Laddning

Okej.

Dotterns feber är som bortblåst och jag vaknar av hennes ord:
-"Det här känns som den bästa dagen i mitt liv!"
Say what??

Sonen däremot är ännu mer förkyld än igår, så det blir ingenting mer än soffläge för honom. Själv laddar jag för veckans dubbel med kickboxning (hoppas få köra den planerade fysen) och Cirkelfys på Friskis. Yougurt med havrefras, morgonpromis med hunden, två äggmackor, kaffe...
Två timmar kvar till kickboxningen och vad säger jag då?

-"Det här känns som den bästa dagen i mitt liv!"

2 kommentarer:

Huskatt sa...

Rolig dotter och trist för sonen.
Själv tänker jag göra som du, träna :D Tänkte testa en större stads F&S box-pass pch du..biljetterna är köpta till galan :D
Förslag på hotell i närheten?

Andrej sa...

Huskatt: Fy fan vad skoj :-)
Hotell? Oj. Det finns ju typ 100 stycken. Ska kolla.