torsdag 11 februari 2010

Terapi-torsdag

Allting är ju bättre än rysk-onsdag, men det är långt ifrån bra. Jag hade tänkt att göra en halvsnorkk och cykla till jobbet för att jogga hem, med det sprack på grund av kylan och trassel med lämningen och hämtningen av Sofia till fritis.
Men nu blir det Friskis istället. Löpbandet hägrar. Jag tänkte rulla i ca 30 minuter och se hur det känns. Plus en lugn rodd på femton minuter. Sedan lite bastu. Dusch och rakning. Hem. Ostkaka med keso. Mysa i soffan.
Kanske börja redigera en film.
Mmmm. Varför inte.

5 kommentarer:

Huskatt sa...

Det där låter som en strålande ide´!
Ge mig mer film!!! Jag snattar friskt till mina träningar ;)

Andrej sa...

Huskatt: okidoki

carina sa...

OSTKAKA!?! Okamratligt att skylta om nordiska läckerheter när en annan befinner sig på andra sidan jordklotet och äter ris! ;)

Jonna sa...

efter imorse gillar jag löpband igen. och det där med cross fit.. har kollat ditt program.. är rädd att folk kommer börja kolla konstigt på mig om jag springer emellan armhävningar, sit ups och chins och benböj som en galning. men det verkar kul och jag ska försöka prova någon gång när jag är ensam där ;)

Andrej sa...

Carina: Ja, och inte får du uppleva is, snö, och minusgrader heller :-)
Fartfylld: Testa dig fram. Det tar några gånger innan du hittar rätt nivå.