torsdag 4 september 2008

Utmaning II

Jag har ju lovat mig själv att klara utmaningen den flygande italienaren!

Har väl gått så där. Mer plattnäsad och ont i axeln-rysk hittills men jag får lite luft under magen när jag får stå på knä och ta sats därifrån.

Så jag tar en annan utmaning tills vidare: Plankan - testa gärna själv och lägg in dina tider. Garanterad mjölksyra och träningsvärk utlovas. En halvminut går bra, en minut hyfsat - sedan blir det bara mental träning och bita ihop som gäller. Att sekunder kan vara så långsamma!


Mina tider:

1. 4 min 10 sek.
2. 3 min 27 sek.
3. 3 min 10 sek
4. 2 min 5 sek.


Så här står du plankan:















Inte så här:










och absolut inte så här:










Testa och lägg in din tid under "kommentar" - otrovärdiga tider, av typen 1 timme 25 min, tas inte med.

Inga kommentarer: